eGift

Mijn giftcard is verlopen, wat nu?

Op de achterkant van je giftcard staat de website vermeld van de acceptant van je giftcard. Op deze website lees je alle voorwaarden met betrekking tot wat te doen bij een verlopen cadeaukaart.

Waar kan ik mijn giftcard gebruiken?

Op de website die op de achterkant van je giftcard vermeld staat vind je alle informatie met betrekking tot de deelnemende acceptanten.

Hoelang is mijn giftcard geldig?

Hoelang de giftcard geldig is hangt af van de voorwaarden van de acceptant van de giftcard. Op de website van de acceptant lees je hier meer over. De website van de acceptant vind je op de achterkant van je giftcard.

Hoe kan ik mijn saldo en geldigheid controleren?

Op de achterkant van je giftcard vind je de website van de acceptant. Op deze website kun je het kaartnummer en/of eventuele pincode invoeren om je saldo te raadplegen en de einddatum van je giftcard te bekijken.

Mijn giftcard is niet geactiveerd bij aankoop/heeft geen waarde?

Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. We verzoeken je contact met ons op te nemen via ons contactformulier op de website.

Kan ik mijn giftcard gebruiken in combinatie met andere kortingen/acties

Het combineren van actievouchers, kortingsbonnen en cadeaukaarten in één gezelschap is niet mogelijk, tenzij een acceptant aangeeft hier een uitzondering op te maken. Op de achterkant van je giftcard vind je de website van de acceptant. Hier lees je de voorwaarden bij het uitgeven van je giftcard.

Kan ik mijn giftcard in wisselen voor geld of iets anders?

Het is niet mogelijk je giftcard in te wisselen voor geld of een ander arrangement. Na activatie van de giftcard vindt er geen restitutie plaats.

Ik ben mijn giftcard kwijt, wat nu?

De giftcard is niet persoonsgebonden en zonder je kaartnummer kunnen wij deze niet blokkeren. Ook kunnen we het saldo en de geldigheid van je giftcard niet controleren. Daarom is het bij verlies of diefstal helaas niet mogelijk om je van een nieuwe giftcard te voorzien.

Mijn giftcard is beschadigd, wat nu?

Vervelend dat je giftcard beschadigd is. Op de website van de acceptant van jouw giftcard vind je meer informatie over de stappen die je kunt nemen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Kan ik mijn giftcard ook verzilveren als ik deze niet fysiek bij mij heb?

Onze acceptanten accepteren alleen fysieke passen, je kunt je giftcard dus niet via een kopie of foto verzilveren.

Ik ben mogelijk slachtoffer geweest van fraude, wat nu?

Vervelend om te horen dat u gedupeerd bent door een fraudeer. Wij adviseren u contact op te nemen met uw bank en aangifte te doen bij de politie. Op de website van de politie kunt u meer informatie vinden inzake Internetoplichting. Bent u slachtoffer van identiteitsfraude, meld dit dan ook bij het Centraal Meldpunt Identiteitsfraude en -fouten (CMI). Daarnaast is het wellicht zinvol om op de website Veiligbankieren.nl te kijken om te lezen hoe u misbruik van uw gegevens kunt voorkomen.

Digitale cadeaukaart / eGift niet ontvangen?

Check je ongewenste e-mail/SPAM box. Is hier je digitale cadeaukaart / eGift ook niet binnengekomen, neem dan contact op met de klantenservice van Giftcardstore.nl. Dit kan op verschillende manieren: Via ons contactformulier Op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2299171.

Bestellen

Welk bedrag kan er op een giftcard worden gezet?

Je kiest zelf het bedrag dat op de giftcard wordt gezet. Het minimumbedrag is €5,- en het maximumbedrag is €150,-.

Hoe kan ik mijn online bestelling afrekenen?

Je kunt je online bestelling veilig en éénvoudig afrekenen met iDeal of inwisselen als je in het bezit bent van KADO+KAART.

Ik probeer een giftcard online te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

Wat vervelend, wij helpen je graag!

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 020-2299171. Na 17:00 uur, in het weekend en op feestdagen kun je contact opnemen via ons contactformulier. Onze klantenservice neemt dan binnen 2 werkdagen contact met je op.

Wanneer ontvang ik mijn eGift in mijn e-mail?

Na het bestellen van een digitale giftcard (eGift) wordt deze binnen enkele minuten naar de door jou doorgegeven e-mailadres verstuurd. Heb jij na 30 minuten nog geen e-mail van ons ontvangen dan verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice via: 020-2299171. Let op: mocht je een fysieke kaart hebben besteld, dan ontvang je deze binnen 2-5 werkdagen.

Hoe bestel ik giftcards voor mijn bedrijf?

Een giftcard is het ideale cadeau voor je medewerkers of relaties. Op het gebied van zakelijke bestellingen kunnen wij veel voor je betekenen. Wij bieden je snelle, persoonlijke en betrouwbare service op maat. Benieuwd naar de mogelijkheden? Onze zakelijke experts vertellen je graag meer:
Richard Van Beers
T: (0)6 13 80 86 94
E: Richard.VanBeers@bhnetwork.com

Sander Recoert:
T: (0)6 537 814 05
E: Sander.Recoert@bhnetwork.com

Betalen

Welke betaalmogelijkheden accepteert Giftcardstore?

Je kunt je online bestelling veilig en éénvoudig afrekenen met iDeal of inwisselen als je in het bezit bent van KADO+KAART.

Ik probeer een giftcard online te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

Wat vervelend, wij helpen je graag!

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 020-2299171. Na 17:00 uur, in het weekend en op feestdagen kun je contact opnemen via ons contactformulier. Onze klantenservice neemt dan binnen 2 werkdagen contact met je op.

Waarom moet ik verzendkosten betalen?

Voor het ontvangen van een fysieke gift card zijn wij genoodzaak om kosten in rekening te brengen voor het verpakken en versturen van de kaart.

Direct contact opnemen

Ik ben een consument/kaarthouder. Hoe kan ik contact opnemen met Giftcardstore.nl?

Dit kan op verschillende manieren: · Via ons contactformulier
· Op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2299171.

Zorg er altijd voor dat je je kaartnummer in je bericht vermeld of bij de hand hebt als je belt. Je vindt het kaartnummer op de achterzijde van je cadeaukaart.

Ik ben een bedrijf. Hoe kan ik contact opnemen met giftcardstore?

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de klantenservice van Giftcardstore.nl. Dit kan op verschillende manieren: · Via ons contactformulier;
· Op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2299171. Voor het plaatsen van een zakelijke bestelling kun je contact opnemen met onze zakelijke experts:

Richard Van Beers
E: Richard.VanBeers@bhnetwork.com
T: (0)6 13 80 86 94

Sander Recoert:
E: Sander.Recoert@bhnetwork.com
T: (0)6 537 814 05

Of vul ons contactformulier in.

Kan je je vraag niet vinden?

Als het antwoord niet in onze veelgestelde vragen staat, neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Neem contact met ons op