FAQs

Hoe kunnen wij je helpen?

Niet gevonden. Wij verzoeken je het nogmaals te proberen.

Hieronder vind je onze veelgestelde vragen over de cadeaukaarten van Giftcardstore.nl. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@giftcardstore.nl.

Categorieën

eGift cards
Gebruiken
Orders
Bestellen
Payment
Betalen
Delivery
Levering
Restrictions
Direct contact opnemen
Bulk purchases
Bulk bestellingen

Search result:

zoekopdracht resetten

eGift eGift cards

Mijn giftcard is verlopen, wat nu?

Op de achterkant van je giftcard staat de website vermeld van de acceptant van je giftcard. Op deze website lees je alle voorwaarden met betrekking tot wat te doen bij een verlopen cadeaukaart.

Waar kan ik mijn giftcard gebruiken?

Op de website die op de achterkant van je giftcard vermeld staat vind je alle informatie met betrekking tot de deelnemende acceptanten.

Hoelang is mijn giftcard geldig?

Hoelang de giftcard geldig is hangt af van de voorwaarden van de acceptant van de giftcard. Op de website van de acceptant lees je hier meer over. De website van de acceptant vind je op de achterkant van je giftcard.

Hoe kan ik mijn saldo en geldigheid controleren?

Op de achterkant van je giftcard vind je de website van de acceptant. Op deze website kun je het kaartnummer en/of eventuele pincode invoeren om je saldo te raadplegen en de einddatum van je giftcard te bekijken.

Mijn giftcard is niet geactiveerd bij aankoop/heeft geen waarde?

Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. We verzoeken je contact met ons op te nemen via ons contactformulier op de website.

Kan ik mijn giftcard gebruiken in combinatie met andere kortingen/acties

Het combineren van actievouchers, kortingsbonnen en cadeaukaarten in één gezelschap is niet mogelijk, tenzij een acceptant aangeeft hier een uitzondering op te maken. Op de achterkant van je giftcard vind je de website van de acceptant. Hier lees je de voorwaarden bij het uitgeven van je giftcard.

Kan ik mijn giftcard in wisselen voor geld of iets anders?

Het is niet mogelijk je giftcard in te wisselen voor geld of een ander arrangement. Na activatie van de giftcard vindt er geen restitutie plaats.

Ik ben mijn giftcard kwijt, wat nu?

De giftcard is niet persoonsgebonden en zonder je kaartnummer kunnen wij deze niet blokkeren. Ook kunnen we het saldo en de geldigheid van je giftcard niet controleren. Daarom is het bij verlies of diefstal helaas niet mogelijk om je van een nieuwe giftcard te voorzien.

Mijn giftcard is beschadigd, wat nu?

Vervelend dat je giftcard beschadigd is. Op de website van de acceptant van jouw giftcard vind je meer informatie over de stappen die je kunt nemen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Kan ik mijn giftcard ook verzilveren als ik deze niet fysiek bij mij heb?

Onze acceptanten accepteren alleen fysieke passen, je kunt je giftcard dus niet via een kopie of foto verzilveren.

Orders Bestellen

Welk bedrag kan er op een giftcard worden gezet?

Je kiest zelf het bedrag dat op de giftcard wordt gezet. Het minimumbedrag is €5,- en het maximumbedrag is €150,-. 

Hoe kan ik mijn online bestelling afrekenen?

Je kunt je online bestelling veilig en éénvoudig afrekenen met iDeal. 

Ik probeer een giftcard online te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

Wat vervelend, wij helpen je graag!

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 020-2299171. Na 17:00 uur, in het weekend en op feestdagen kun je contact opnemen via ons contactformulier. Onze klantenservice neemt dan binnen 2 werkdagen contact met je op.

Ik wil een eGift card bestellen. Kan ik deze ook retourneren?

Je kunt de EGift card binnen 14 dagen retour sturen, mits de Giftcard niet gebruikt is. Dit kun je doen door een e-mail te sturen via ons contactformulier. Met als onderwerp: Retourneren Giftcard.

Wanneer ontvang ik mijn eGift in mijn e-mail?

Na het bestellen van een digitale giftcard (eGift) wordt deze binnen enkele minuten naar de door jou doorgegeven e-mailadres verstuurd. Heb jij na 30 minuten nog geen e-mail van ons ontvangen dan verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice via: 020-2299171.

Hoe bestel ik giftcards voor mijn bedrijf?

Een acceptant giftcard is het ideale cadeau voor je medewerkers of relaties. Op het gebied van zakelijke bestellingen kunnen wij veel voor je betekenen. Wij bieden je snelle, persoonlijke en betrouwbare service op maat.  Benieuwd naar de mogelijkheden? Onze zakelijke experts vertellen je graag meer:
Richard Van Beers
T: (0)6 13 80 86 94
E: Richard.VanBeers@bhnetwork.com

Sander Recoert:
T: (0)6 537 814 05
E: Sander.Recoert@bhnetwork.com

Payment Betalen

Welke betaalmogelijkheden accepteert Giftcardstore?

Je kunt je online bestelling veilig en éénvoudig afrekenen met iDeal. 

Ik probeer een giftcard online te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

Wat vervelend, wij helpen je graag!

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 020-2299171. Na 17:00 uur, in het weekend en op feestdagen kun je contact opnemen via ons contactformulier. Onze klantenservice neemt dan binnen 2 werkdagen contact met je op.

Delivery Levering

Als ik nu een giftcard via de Giftcardstore.nl bestel, wanneer ontvang ik het dan?

Wanneer je op werkdagen vóór 14.00 uur je bestelling plaatst, wordt je bestelling dezelfde dag bij PostNL aangeboden. Bestellingen na 14.00 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen worden de eerstvolgende werkdag aangeboden bij PostNL. In de meeste gevallen ontvang je je bestelling dan de volgende werkdagen, maar dit kan ook to 3 werkdagen duren. Het is echter geheel afhankelijk van PostNL wanneer je bestelling precies wordt geleverd.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

Wat vervelend dat je je bestelling niet heeft ontvangen! Neem contact op met onze klantenservice om te informeren naar de status van je bestelling, wij helpen je graag!

Hoe wordt de giftcard verzonden?

De door je bestelde giftcard wordt met PostNL verzonden.

Restrictions Direct contact opnemen

Ik ben een consument/kaarthouder. Hoe kan ik contact opnemen met Giftcardstore.nl?

Dit kan op verschillende manieren: · Via ons contactformulier
· Op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2299171.

Zorg er altijd voor dat je je kaartnummer in je bericht vermeld of bij de hand hebt als je belt. Je vindt het kaartnummer op de achterzijde van je cadeaukaart.

Ik ben een bedrijf. Hoe kan ik contact opnemen met giftcardstore?

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de klantenservice van Giftcardstore.nl.  Dit kan op verschillende manieren: · Via ons contactformulier;
· Op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2299171. Voor het plaatsen van een zakelijke bestelling kun je contact opnemen met onze zakelijke experts:

Richard Van Beers
E: Richard.VanBeers@bhnetwork.com
T: (0)6 13 80 86 94

Sander Recoert:
E: Sander.Recoert@bhnetwork.com
T: (0)6 537 814 05

Of vul ons contactformulier in.

Bulk purchases Bulk bestellingen

Ik ben een bedrijf en wil een grote bestelling plaatsen. Bij wie kan ik terecht?

Op het gebied van zakelijke bestellingen kunnen wij veel voor je betekenen. Wij bieden je snelle, persoonlijke en betrouwbare service op maat.  Benieuwd naar de mogelijkheden? Onze zakelijke experts vertellen je graag meer:

Richard Van Beers 
T: 020-308 0679
E: Richard.VanBeers@bhnetwork.com

Sander Recoert:
T: 020-308 0679
E: Sander.Recoert@bhnetwork.com