FAQs KADO+KAART

Hoe kunnen wij je helpen?

Niet gevonden. Wij verzoeken je het nogmaals te proberen.

Hieronder vind je onze veelgestelde vragen over de cadeaukaarten van Giftcardstore.nl. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Categorieën

eGift cards
Gebruiken
Orders
Bestellen
Payment
Betalen
Delivery
Levering
Restrictions
Direct contact opnemen
Bulk purchases
Bulk bestellingen

Search result:

zoekopdracht resetten

eGift Gebruiken

Hoe wissel ik mijn KADO+KAART in voor een cadeaukaart naar keuze?

Kies een of meer cadeaukaarten op Giftcardstore.nl en klik op bestellen. Selecteer de KADO+KAART betaalmethode op de betaalpagina. Gebruik het kaartnummer en pincode om het tegoed te verzilveren. Wij sturen de door jou gekozen cadeaukaart per post of mail naar je toe. Mocht je niet genoeg tegoed op je KADO+KAART hebben staan, dan kun je het restant afrekenen met iDeal.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer je een fysieke cadeaukaart hebt gekozen, kan het tot 3 werkdagen duren alvorens je je kaart in huis hebt. Heb je de kaart na 3 werkdagen nog niet in huis? Neem dan contact op met onze klantenservice. Digitale eGifts worden direct na je betaling naar het door jou opgegeven e-mailadres verzonden.

Hoelang is mijn giftcard geldig?

KADO+KAART is 1 jaar geldig vanaf de dag van aankoop.

Hoe kan ik mijn saldo en geldigheid controleren?

Controleer het saldo op de KADO+KAART via de saldo checker op de KADO+KAART pagina op deze website. Je vindt het 19-cijferige kaartnummer op de achterkant van uw KADO+KAART. Heeft je cadeaukaart geen pincode? Neem dan contact op met onze klantenservice en vergeet niet je kaartnummer te vermelden. 

Mijn KADO+KAART is niet geactiveerd bij aankoop/heeft geen waarde?

Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Met de kassabon van de aankoop van je cadeaukaart kun je teruggaan naar de winkel, om KADO+KAART alsnog te laten activeren.

Kan ik mijn KADO+KAART gebruiken in combinatie met andere kortingen/acties

Nee, dit is niet mogelijk.

Kan ik mijn giftcard in wisselen voor geld of iets anders?

Het is niet mogelijk je KADO+KAART in te wisselen voor geld of een ander arrangement. Na activatie van de giftcard vindt er geen restitutie plaats.

Ik ben mijn giftcard kwijt, wat nu?

De KADO+KAART is niet persoonsgebonden en zonder je kaartnummer kunnen wij deze niet blokkeren. Ook kunnen we het saldo en de geldigheid van je giftcard niet controleren. Daarom is het bij verlies of diefstal helaas niet mogelijk om je van een nieuwe giftcard te voorzien.

Waar kan ik mijn KADO+KAART gebruiken?

Je kunt KADO+KAART alleen inwisselen op de website Giftcardstore.nl en een keuze maken uit het hele assortiment cadeaukaarten op de website.

Kan ik mijn giftcard ook verzilveren als ik deze niet fysiek bij mij heb?

Onze acceptanten accepteren alleen fysieke passen, je dient je KADO+KAART eerst via Giftcardstore.nl om te wisselen voor een cadeaukaart naar keuze. Op basis van je keuze ontvang je een digitale eGift of een fysieke cadeaukaart thuisgestuurd.

Mijn KADO+KAART is verlopen, wat nu?

DE KADO+KAART giftcards is één jaar geldig na activatie en verloopt daarna. Indien je KADO+KAART toch onlangs is verlopen, kunnen wij je onze coulanceregeling aanbieden. Hiervoor hanteren wij een coulanceregeling van 3 maanden vanaf de dag dat de cadeaukaart is verlopen. Val je binnen deze 3 maanden? Dan adviseren wij je om het 19-cijferige kaartnummer naar onze klantenservice te mailen zodat wij de coulance aanvraagprocedure kunnen starten.

Orders Bestellen

Welk bedrag kan er op een giftcard worden gezet?

Je kiest zelf het bedrag dat op de giftcard wordt gezet. Het minimumbedrag is €10,- en het maximumbedrag is €150,-. 

Hoe kan ik mijn online bestelling afrekenen?

Je kunt je online bestelling veilig en éénvoudig afrekenen met iDeal. 

Ik probeer een giftcard online te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

Wat vervelend, wij helpen je graag!

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 020-2299171. Na 17:00 uur, in het weekend en op feestdagen kun je contact opnemen via ons contactformulier. Onze klantenservice neemt dan binnen 2 werkdagen contact met je op.

Ik wil een eGift card bestellen. Kan ik deze ook retourneren?

Je kunt de eGift card binnen 14 dagen retour sturen, mits de Giftcard niet gebruikt is. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar ons contactformulier. Met als onderwerp: Retourneren Giftcard.

Wanneer ontvang ik mijn eGift in mijn e-mail:

Na het bestellen van een digitale giftcard (eGift) wordt deze binnen enkele minuten naar de door jou doorgegeven e-mailadres verstuurd. Heb jij na 30 minuten nog geen e-mail van ons ontvangen dan verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice via: 020-2299171.

Payment Betalen

Welke betaalmogelijkheden accepteert Giftcardstore?

Je kunt je online bestelling veilig en éénvoudig afrekenen met iDeal. 

Ik probeer een giftcard online te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

Wat vervelend, wij helpen je graag!

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 020-2299171. Na 17:00 uur, in het weekend en op feestdagen kun je contact opnemen via ons contactformulier. Onze klantenservice neemt dan binnen 2 werkdagen contact met je op.

Delivery Levering

Als ik nu een giftcard via de Giftcardstore.nl bestel, wanneer ontvang ik het dan?

Wanneer je op werkdagen vóór 14.00 uur je bestelling plaatst, wordt je bestelling dezelfde dag bij PostNL aangeboden. Bestellingen na 14.00 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen worden de eerstvolgende werkdag aangeboden bij PostNL. In de meeste gevallen ontvang je je bestelling dan de volgende werkdagen, maar dit kan ook to 3 werkdagen duren. Het is echter geheel afhankelijk van PostNL wanneer je bestelling precies wordt geleverd.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

Wat vervelend dat je je bestelling niet heeft ontvangen! Neem contact op met onze klantenservice om te informeren naar de status van je bestelling, wij helpen je graag!

Hoe wordt de giftcard verzonden?

De door je bestelde giftcard wordt met PostNL verzonden.

Hoe bestel ik giftcards voor mijn bedrijf?

Een acceptant giftcard is het ideale cadeau voor je medewerkers of relaties. Op het gebied van zakelijke bestellingen kunnen wij veel voor je betekenen. Wij bieden je snelle, persoonlijke en betrouwbare service op maat.  Benieuwd naar de mogelijkheden? Onze zakelijke experts vertellen je graag meer:

Richard Van Beers 
T: 020-308 0679 E: Richard.VanBeers@bhnetwork.com Sander Recoert: T: 020-308 0679 E: Sander.Recoert@bhnetwork.com Of vul ons  contactformulier in.

Restrictions Direct contact opnemen

Ik ben een consument/kaarthouder. Hoe kan ik contact opnemen met Giftcardstore.nl?

Dit kan op verschillende manieren:
· Via ons contactformulier · Klik hier voor je coulance aanvraag · Op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2299171. Zorg er altijd voor dat je, je kaartnummer in je bericht vermeld of bij de hand heeft als je belt. Je vind het kaartnummer op de achterzijde van je cadeaukaart.

Ik ben een bedrijf. Hoe kan ik contact opnemen met Giftcardstore?

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de klantenservice van Giftcardstore.nl.  Dit kan op verschillende manieren: · Via ons contactformulier; · Op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2299171. Voor het plaatsen van een zakelijke bestelling kun je contact opnemen met onze zakelijke experts:

Richard Van Beers  E: Richard.VanBeers@bhnetwork.com Sander Recoert: E: Sander.Recoert@bhnetwork.com Of vul ons contactformulier in.

Bulk purchases Bulk bestellingen

Ik ben een consument en wil meer dan 11 bestellingen plaatsen. Hoe plaats ik een bulkbestelling?

Wil je meer dan 11 cadeaukaarten bestellen? Vul ons contactformulier in of stuur een e-mail naar vragen@giftcardstore.nl met je contactgegevens. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Ik ben een bedrijf en wil meer dan 11 kaarten bestellen. Hoe kan ik deze bestelling op Giftcardstore.nl plaatsen?

Op het gebied van zakelijke bestellingen kunnen wij veel voor je betekenen. Wij bieden je snelle, persoonlijke en betrouwbare service op maat.  Benieuwd naar de mogelijkheden? Onze zakelijke experts vertellen je graag meer: Richard Van Beers  T: 020-308 0679 E: Richard.VanBeers@bhnetwork.com Sander Recoert: T: 020-308 0679 E: Sander.Recoert@bhnetwork.com Of vul ons contactformulier in.