eGift

Hoe wissel ik mijn KADO+KAART in voor een cadeaukaart naar keuze?

Kies een of meer cadeaukaarten op Giftcardstore.nl en klik op bestellen. Selecteer de KADO+KAART betaalmethode op de betaalpagina. Gebruik het kaartnummer en pincode om het tegoed te verzilveren. Wij sturen de door jou gekozen cadeaukaart per post of mail naar je toe. Mocht je niet genoeg tegoed op je KADO+KAART hebben staan, dan kun je het restant afrekenen met iDeal.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer je een fysieke cadeaukaart hebt gekozen, kan het tot 3 werkdagen duren alvorens je je kaart in huis hebt. Heb je de kaart na 3 werkdagen nog niet in huis? Neem dan contact op met onze klantenservice. Digitale eGifts worden direct na je betaling naar het door jou opgegeven e-mailadres verzonden.

Hoelang is mijn giftcard geldig?

KADO+KAART is 2 jaar geldig vanaf de dag van aankoop.

Hoe kan ik mijn saldo en geldigheid controleren?

Controleer het saldo op de KADO+KAART via de saldo checker op de KADO+KAART pagina op deze website. Je vindt het 19-cijferige kaartnummer op de achterkant van uw KADO+KAART. Heeft je cadeaukaart geen pincode? Neem dan contact op met onze klantenservice en vergeet niet je kaartnummer te vermelden.

Mijn KADO+KAART is niet geactiveerd bij aankoop/heeft geen waarde?

Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Met de kassabon van de aankoop van je cadeaukaart kun je teruggaan naar de winkel, om KADO+KAART alsnog te laten activeren.

Kan ik mijn KADO+KAART gebruiken in combinatie met andere kortingen/acties

Nee, dit is niet mogelijk.

Kan ik mijn giftcard in wisselen voor geld of iets anders?

Het is niet mogelijk je KADO+KAART in te wisselen voor geld of een ander arrangement. Na activatie van de giftcard vindt er geen restitutie plaats.

Ik ben mijn giftcard kwijt, wat nu?

De KADO+KAART is niet persoonsgebonden en zonder je kaartnummer kunnen wij deze niet blokkeren. Ook kunnen we het saldo en de geldigheid van je giftcard niet controleren. Daarom is het bij verlies of diefstal helaas niet mogelijk om je van een nieuwe giftcard te voorzien.

Waar kan ik mijn KADO+KAART gebruiken?

Je kunt KADO+KAART alleen inwisselen op de website Giftcardstore.nl en een keuze maken van de cadeaukaarten uit de categorie KADO+KAART.

Kan ik mijn giftcard ook verzilveren als ik deze niet fysiek bij mij heb?

Onze acceptanten accepteren alleen fysieke passen, je dient je KADO+KAART eerst via Giftcardstore.nl om te wisselen voor een cadeaukaart naar keuze. Op basis van je keuze ontvang je een digitale eGift of een fysieke cadeaukaart thuisgestuurd.

Mijn KADO+KAART is verlopen, wat nu?

DE KADO+KAART is twee jaar geldig na activatie en verloopt daarna.

Ik ben mogelijk slachtoffer geweest van fraude, wat nu?

Vervelend om te horen dat u gedupeerd bent door een fraudeer. Wij adviseren u contact op te nemen met uw bank en aangifte te doen bij de politie. Op de website van de politie kunt u meer informatie vinden inzake Internetoplichting. Bent u slachtoffer van identiteitsfraude, meld dit dan ook bij het Centraal Meldpunt Identiteitsfraude en -fouten (CMI). Daarnaast is het wellicht zinvol om op de website Veiligbankieren.nl te kijken om te lezen hoe u misbruik van uw gegevens kunt voorkomen.

Bestellen

Welk bedrag kan er op een giftcard worden gezet?

Je kiest zelf het bedrag dat op de giftcard wordt gezet. Het minimumbedrag is €10,- en het maximumbedrag is €150,-.

Hoe kan ik mijn online bestelling afrekenen?

Je kunt je online bestelling veilig en éénvoudig afrekenen met iDeal.

Ik probeer een giftcard online te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

Wat vervelend, wij helpen je graag!

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 020-2299171. Na 17:00 uur, in het weekend en op feestdagen kun je contact opnemen via ons contactformulier. Onze klantenservice neemt dan binnen 2 werkdagen contact met je op.

Ik wil een eGift card bestellen. Kan ik deze ook retourneren?

Je kunt de eGift card binnen 14 dagen retour sturen, mits de Giftcard niet gebruikt is. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar ons contactformulier. Met als onderwerp: Retourneren Giftcard.

Wanneer ontvang ik mijn eGift in mijn e-mail:

Na het bestellen van een digitale giftcard (eGift) wordt deze binnen enkele minuten naar de door jou doorgegeven e-mailadres verstuurd. Heb jij na 30 minuten nog geen e-mail van ons ontvangen dan verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice via: 020-2299171.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden accepteert Giftcardstore?

Je kunt je online bestelling veilig en éénvoudig afrekenen met iDeal.

Ik probeer een giftcard online te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

Wat vervelend, wij helpen je graag!

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 020-2299171. Na 17:00 uur, in het weekend en op feestdagen kun je contact opnemen via ons contactformulier. Onze klantenservice neemt dan binnen 2 werkdagen contact met je op.

Waarom moet ik verzendkosten betalen?

Voor het ontvangen van een fysieke gift card zijn wij genoodzaak om kosten in rekening te brengen voor het verpakken en versturen van de kaart.

Direct contact opnemen

Ik ben een consument/kaarthouder. Hoe kan ik contact opnemen met Giftcardstore.nl?

Dit kan op verschillende manieren:
· Via ons contactformulier · Klik hier voor je coulance aanvraag · Op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2299171. Zorg er altijd voor dat je, je kaartnummer in je bericht vermeld of bij de hand heeft als je belt. Je vind het kaartnummer op de achterzijde van je cadeaukaart.

Ik ben een bedrijf. Hoe kan ik contact opnemen met Giftcardstore?

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de klantenservice van Giftcardstore.nl. Dit kan op verschillende manieren: · Via ons contactformulier; · Op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2299171. Voor het plaatsen van een zakelijke bestelling kun je contact opnemen met onze zakelijke experts:

Richard Van Beers E: Richard.VanBeers@bhnetwork.com Sander Recoert: E: Sander.Recoert@bhnetwork.com Of vul ons contactformulier in.

Kan je je vraag niet vinden?

Als het antwoord niet in onze veelgestelde vragen staat, neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Neem contact met ons op